Címkék

20061119

Ma megtanultam, hogy a gmail nem megbizhato, tehat fileok tarolasara nem javasolt. A tortenet: Nehany napja kaptam egy XLS allomanyt csatolva, melyben kulonfele adatok voltak. Megneztem es teljesen rendben volt. Nem mentettem el a sajat gepemre, gondoltam, ha kell, a gmailben keznel lesz. Hat egy lof@szt. Ma ujra meg akartam tekinteni az allomany tartalmat es az ominozus levelben immar hianyzott a csatolas. Klassz, ugye?
Na de szerencsere rajottem, mit kell tennem, hogy ujra elovarazsoljam:
Beleptem IE-be es ott a HTML nezetnel talaltam egy olyan linket, hoghy "show original". No ez eloallitotta az eredeti allomanyt, benne a MIME-olt aXLS allomannyal. Kivagtam azt a reszt, amiben ugy gondoltam az XLS van benne kodolva es odaadtam egy BASE64-bol ide-oda konvertalo weblapnak. A weblap megerdemli, hogy megemlekezzek rola:
BASE64 kódoló. Na ezzel visszakodoltam es elmentettem az eredmenyt lokalisan, majd atneveztem XLS kiterjesztesure es meg tudtam nyitni az allomanyt Excelben.

Eljen a GOOGLE! Eljen a GMAIL!

Nincsenek megjegyzések: